לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

פורץ דלתות מוסמך במרכז

פורץ דלתות מוסמך במרכז

פורץ דלתות מוסמך במרכז

פורץ דלתות מוסמך במרכז הוא למעשה מנעול שמקבל את ההסמכה שלו בלימודים מסודרים אצל מי שמלמד אותו כל מה שיש לדעת על הדרך שבה מרכיבים מנעולים ואחר לפרוץ אותם. זה מחייב כל פורץ מנעולים לדעת כל מה שיש לדעת על מנעולים פשוטים, מתוחכמים, דיגיטליים וממוחשבים, ביומטריים ומכניים למיניהם. ההבדל בין פורץ מנעולים מנעולן נעוץ בתעודת היושר שמנפיקה המשטרה לכל מנעולן מוסמך שרוצה להיות גם פורץ מנעולים. פורץ דלתות מוסמך חייב להיות בעל עבר ללא דופי על מנת לקבל את תעודת היושר וההסמכה מהמשטרה. בלעדיה הוא יהיה מנעולן בלבד שמוסמך לטפל רק במנעולים ומפתחות ולא בדלתות עצמן. תעודת פורץ שמקבלים מהמשטרה מסמיכה אותם לפרוץ מנעולים ברשות ובהסכמה של הלקוחות.

מה לומדים פורץ דלתות מוסמך במרכז?

לימודי ההסמכה למנעולנים ופורצי דלתות כוללי שני חלקים – החלק התיאורטי והחלק המעשי. בחלק התיאורטי לומדים על כל החומרים והשיטות שבהם מרכיבים מנעולים שונים כדי לדעת מהן החוזקות והחולשות שלהם וכיצד לגשת אליהם מלכתחילה. בחלק המעשי חייבים להתנסות בהדרכה ובפיקוח עם כמה שיותר מדריכים ושיטות בניסיון לפרוץ מנעולים שונים. ככל שפורץ יודע יותר על המנעול כך יש לו יכולת להתמודד אתו ולפרוץ אותו בכמה שפחות נזק שייגרם לו. פורץ דלתות מוסמך במרכז לומד את סודות ההרכבה כדי לדעת איך לפרוץ אותם. מכיוון שמנעולים היום כוללים גם שירותים נלווים יש לוודא שתוכלו לקבל גם שירותים נוספים כדי למזער את הבעיה, אם נגרם נזק לדלת שלכם.

מה לחפש אצל שירותי פורץ דלתות מוסמך במרכז

שירותי פריצת דלתות הם בדרך כלל שירותי חירום עכשיו לעכשיו. מעטים המקרים שבהם אפשר חכות יורת מ-24 כדי לפרוץ דלת שכזאת ללקוח. מכאן נובעת חשיבות הזמינות של פורץ דלתות מוסמך במרכז, שיכול להיענות לקריאה שלכם בתוך זמן קצר ולשחרר אתכם מהמצוקה שלכם. תעריפי השירות חייבים להיות סבירים והגיוניים כסימן לכך שמדובר בשירות מקצועי ואמין שאינו מנצל מצב מצוקה, והפריצה של הדלת צריכה להיעשות בכמה שפחות נזק, אם זה אפשרי, כדי שאפשר יהיה לתקן זאת אחר כך. ידע בסוגי מנעולים שונים הוא הכרחי, וגם הרכבה של מנעול חדש וחלופי במקום המנעול שפרצו לכם כעת.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: