לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

קודן לא מגיב

קודן לא מגיב

קודן לרכב הפך כבר מזמן לאמצעי מיגון פופולרי ונחוץ לכל בעל רכב באשר הוא. מדובר בלוח מקשים קטן הנמצא קרוב לסוויץ’ האוטו, ללא הקשת הקוד הנכון לא תוכלו להתניע את הרכב. מדובר במנגון מיגון איכותי בעל הצלחה רבה, היות והוא מעכב משמעותית את הגנבים המעוניינים לגנוב את הרכב ובכך למעשה מרתיע אותם מהמעשה. הקשת קוד שגוי מספר פעמים נועל את הקודן למשך זמן מסויים ובכך מונע לחלוטין את התנעת הרכב. רוב חברות הביטוח בארץ לא מאפשרות לבטח דרכן את הרכב, ללא המצאות קודן. אופציה נוספת, היא תשלום דמי ביטוח גבוהים במיוחד היות והאפשרות לגניבת הרכב ללא קודן הינה גבוהה ביותר. קיימים סוגים שונים של קודונים בשוק, חלק נחשבים לאיכותיים ובטיחותיים יותר מאחרים. לרוב חברות הביטוח מחייבות בעלי רכבי יוקרה או רכבים המבוקשים במיוחד על ידי גנבים, להתקין קודן איכותי וממגן יותר.


קודן לא מגיב – מה ניתן לעשות במצב זה?

קודן לא מגיב הוא מקרה נפוץ הקורה פעמים רבות לקודנים ישנים הנמצאים בשימוש זמן רב. בלאי טבעי ושחיקה המתרחשת לאורך השנים הופכת את הקודן לבעייתי יותר היות והמקשים אינם מגיבים כראוי. לרוב מדובר בתהליך הדרגתי בו המקשים מתקשים להגיב כהלכה, נתקעים או פשוט מסרבים להגיב בניסיון הראש. הדבר מתרחש לרוב בגלל מגעי חשמל שהתרופפו עם השנים, לכלוך שהצטבר בין המקשים וכדומה. במצב כזה חשוב לגשת במהירות לאיש מקצוע על מנת שיתקן את הקודן או יחליף אותו לדגם חדש יותר. קחו בחשבון כי דחייה ואי טיפול בזמן בבעיה יכול לגרום למצב לא נעים בו תתקעו עם הרכב ותאלצו להזמין גרר. לכן חשוב לא לדחות ולא להתעצל, אלא לגשת בהזדמנות הראשונה לאיש מקצוע כדי לטפל בבעיה.

לסיכום, קודן לא מגיב היא בעיה נפוצה המתרחשת לרוב בקודנים שהיו בשימוש מספר שנים. אם הדבר מתרחש בקודן חדש, כדאי לבדוק אם הוא עדיין נמצא במסגרת האחריות שלו. בכל מקרה חשוב לטפל בבעיה בהקדם כדי להימנע מהמצב שהאוטו לא מתניע ואתם זקוקים לחילוץ מידי. עדיף לפנות לאיש מקצוע בזמן ולפתור את הבעיה בצורה מקצועית.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: