לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

קודן לרכב לא עובד

קודן לרכב לא עובד

הקודן לרכב לא עובד? זו בעיה צפויה העלולה להתרחש בכל מצב, ולעתים רבות דווקא ברגעים הכי פחות צפויים והכי מלחיצים, כאשר אתם ממהרים לאסוף את הילדים מהגן, ממהרים לפגישה חשובה ועוד.

הקודן, או אמבולייזר בשמו העממי, זוהי מערכת של מיגון חשמלי המיועדת למניעת גניבה ופריצה לרכב. בכל פעם שאתם מכבים את המנוע, אתם משביתים אותו ורק הקשה של קוד סודי על לחצני הקודן תפעיל מחדש את המנוע ותאפשר לכם להתניע את הרכב ולצאת לדרך.

הקודן יכול להפסיק לעבוד בשל מספר סיבות:

תקלה במערכת החשמל של הרכב מונעת הזרמה של זרם חשמלי אל הקודן ומונעת את הפעלתו.

הצטברות של אבק או לכלוכים ברמה גבוהה בין מקשי הקודן משבשים את עבודת הקודן ואינם מאפשרים ללחצנים לפעול.

לוח המקשים של הקודן שחוק וישן ואינו מאפשר מגע בין מקשי הקודן לבין מערכת החשמל של הרכב.

ועוד מגוון של סיבות נוספות כשהמכנה המשותף לכולן הוא, הקודן לרכב לא עובד, אתם תקועים ואינכם יכולים להתניע את הרכב.

 

קודן לרכב – שלושה דברים שחשוב לדעת

הקודן לרכב הוא מתקן ביטחון אלקטרוני אשר מונע מהמנוע של המכונית לפעול כאשר הנהג אינו מכיר את הקוד הסודי שעליו להקיש על לחצני הקודן. כאשר הנהג מקיש את הקוד הסודי, הקוד מזוהה על ידי מחשב הרכב ומאפשר לנהג להתניע את המנוע.

מערכת הקודן מותקנת כמעט בכל סוג של רכב. ברכבים החדשים היא מותקנת כבר במפעלי הייצור של הרכב וברכבים הישנים יותר אפשר להוסיף אותה.

כיום  התקנת קודן לרכב היא תנאי הכרחי לביטוח הרכב וחברות ביטוח רבות לא יבטחו את הרכב ללא קודן.

 

קודן לרכב לא עובד? ולדימיר המנעולן יכול לעזור לכם!

כאשר הקודן לרכב לא עובד אתם יכולים לבחור בשתי אפשרויות. האפשרות הראשונה היא להזמין שירותי גרר מקצועיים כדי לגרור את הרכב למוסך המתמחה בבעיות החשמל של הרכב או להזמין מנעולן מקצועי שיצליח לאבחן את התקלה, להציע פתרון או לנתק את הקודן באופן זמני כדי לאפשר לכם להגיע לבד אל המוסך המטפל בלי לחכות שעות ארוכות לשירותי הגרר.

גם במקרים שבהם אתם יודעים לנתק את הקודן בעצמכם, לא כדאי לכם לבצע את זה. כל פעולה לא נכונה בעת ניתוק הקודן עלולה לגרום לפגיעה משמעותית במערכת החשמל של הרכב ולהחמיר את הבעיה.

 

הקודן של הרכב שלכם לא עובד – צרו קשר כבר עכשיו עם ולדימיר המנעולן

   ולדימיר המנעולן:  052-28828887

אינספור לקוחות מרוצים ישמחו להמליץ על ולדימיר בשל סיבות רבות. ולדימיר פועל באישור משטרת ישראל, הוא מקצועי, הוא ישר והגון, הוא תמיד יעדיף לפתור בעיות במקום להחליף חלפים וכך לחסוך לכם הוצאות מיותרות והוא מגיע במהירות לכל מקום. הזמנתם אותו, תוך עשרים דקות בממוצע הוא כבר אצלכם.

 

 

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: