לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

קודן לרכב לא עובד

קודן לרכב לא עובד
היום כל המכוניות החדשות חייבות להתקין קודן לרכב, על מנת להעלות את רמת המיגון שלהן. רוב חברות הביטוח דורשות מבעלי הרכבים להתקין קודן ברמת מיגון מסוימת על מנת לבטח את הרכב. מדובר למעשה באחת ממערכות המיגון המוצלחות ביותר שפותחו עד היום, היות ולא ניתן להתניע את הרכב ללא הקשת הקוד הנכון. מחשב הרכב חייב את הזנת הקוד כדי לאפשר את ההתנעה, הקשת קוד לא נכון יגרום לנעילה של המערכת. אך מה קורה כאשר קודן לרכב לא עובד ואתם בדיוק חייבים להגיע למקום מסוים? אין ספק כי מדובר במצב מלחיץ ולא נעים, אך תסירו דאגה מלבכם. כל שעליכם לעשות הוא להזמין איש מקצוע שיגיע אליכם תוך זמן קצר ויאפשר לכם להמשיך בנסיעה שלכם.


כל מה שחשוב לדעת לגבי קודן לרכב לא עובד

כאמור, אם נקלעתם למצב ביש בו הקודן רכב לא עובד, עליכם להזמין איש מקצוע על מנת שיגיע וינתק אותו. זהו למעשה הפתרון הפשוט והמהיר ביותר שיאפשר לכם להמשיך בנסיעה תוך פרק הזמן הקצר ביותר. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי במקרה והקודן אינו עובד הביטוח אינו מכסה אתכם. חברות הביטוח דורשות קודן תקין כדי לממש את הפוליסה שלהן, לכן כדאי שתיגשו במהירות האפשרית לחשמלאי רכב על מנת לתקן את הקודן שלכם או להתקין אחד חדש. קחו בחשבון כי אחת לכמה שנים יש צורך להחליף את קודן הרכב, היות וכמו כל מוצר אחר גם הוא עובר בלאי טבעי ונשחק מרוב שימוש. האבק והלכלוך שנכנסים בין המקשים מפריעים לפעולה התקינה שלהם. כמו כן, עם הזמן נוצרות בעיות במגעים החשמליים ומחשב הרכב לא מסוגל לקבל את האות הנכון מהקודן. לכן אם אתם שמים לב לקושי להקליד את הקוד או שהמקשים לא מגיבים היטב, מומלץ לגשת כמה שיותר מהר לחשמלאי רכב כדי לטפל בבעיה.

לסיכום, קודן לרכב לא עובד היא בעיה נפוצה שיש לטפל בה כמה שיותר מהר כדי לא להגיע למצב שבו אתם נתקעים כי הרכב לא מוכן להתניע. לכן שימו לב לקודן שלכם, ובמקרה של בעיה פנו מיד לאיש מקצוע.

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: