לעקוב אחרינו:

צור קשר
052-288-288-7

מסביב לשעון

מנעולן ולדימיר

מנעולן באזור גוש דן - תוך 20 דקות אצלך!

קודן לרכב ננעל

קודן לרכב ננעל – הזמנו מיד את ולדימיר המנעולן!

הקודן נמצא כמעט בכל רכב, ואין כמעט נהג שאינו מכיר אותו. אלו מספר לחצנים כשעל כל לחצן יש ספרה ורק לחיצה בסדר הספרות הנכון תאפשר את התנעת הרכב. אם לא תדעו להקיש על הלחצנים את הספרות הנכונות, לא תצליחו להתניע את הרכב.

האימובילייזר, זוהי מערכת חשמלית המשביתה את המנוע באופן אוטומטי בכל פעם שהנהג מדומם את הרכב. כדי לבטל את השבתת הרכב יש להקיש את קוד הספרות על גבי הקודן כאשר רוצים להתניע מחדש את הרכב.

תפקיד הקודן הוא למנוע גניבה של הרכב, זהו אמצעי הגנה יעיל מאוד מאחר ולאנשים זרים קשה לנחש את סדר הספרות ורק מי שיודע את הקוד יצליח להתניע את הרכב.

כאשר קודן לרכב ננעל, אין אפשרות להניע את הרכב, וזה יכול להיגרם מספר סיבות:

  • תקלה במערכת החשמל ברכב, תקלה אשר מונעת מזרם חשמלי להגיע אל לקודן.

 

  • לוח מקשים ישן ושחוק שאינו מאפשר מגע בין מערכת החשמל למקשי הקודן.

 

  • הצטברות אבק ולכלוך ברמה גבוהה מאוד אשר מפריעה ללחצני הקודן לפעול.

 

  • ומגוון נוסף של סיבות נוספות העלולות להוביל למצב שבו הקודן לרכב לא מגיב.

 

 

נא להכיר – הקודן

הקודן, או בשמו הנוסף האימובלייזר, הוא מכשיר האחראי לתקשורת שבין מחשב הרכב לבין המקשים החיצוניים של הקודן.

בכל פעם שאתם מזינים קוד שגוי למערכת הלחצנים, הקודן משבית את התקשורת בין הלחצנים לבין מחשב הרכב ומונע את האפשרות להתניע את המכונית. רק הזנה של קוד נכון תאפשר לשחרר את המנוע ולהתחיל לנסוע.

במצבים שבהם מתרחשת תקלה במערכת האימובילייזר או במקרים שבהם הקוד הסודי פרח מזיכרונכם, אתם בבעיה, הרכב תקוע ואתם תקועים יחד אתו.

כעת עומדות בפניכם שתי אפשרויות,

האפשרות הראשונה היא להזמין גרר שיוביל את הרכב התקוע אל מוסך המתמחה בתיקון הקודן. אתם מתקשרים לשירותי הגרר, מזמינים רכב שיגרור את המוסך ונאלצים, ברוב המקרים, להמתין מספר שעות עד שרכב הגרר מגיע. אם זה קרה בחניה הביתית, זה לא נורא, אך אם נתקעתם עם קודן שאינו מגיב בדרכים, אתם עלולים לחכות שעות ארוכות מחוץ לרכב נתונים לחסדי מזג האוויר, לשמש הקופחת בימים החמים או לגשמים ורוחות בימי החורף.

האפשרות השנייה היא להזמין מנעולן מקצועי המכיר היטב את כל סוגי הקודנים, מנעולן שיגיע אליכם בתוך זמן קצר, יאבחן את התקלה וימצא את הפתרון.

במקרים רבים יבצע המנעולן ניתוק קודן זמני, ניתוק שיאפשר לכם להתניע מחדש את הרכב ולהגיע אל המוסך בכוחו עצמכם ללא צורך בשירותי גרר.

חשוב להזמין מנעולן מקצועי, ישר ואמין. גם אם אין לכם זמן ואתם תקועים באמצע הדרך או בחניה וממהרים לפגישה, אל תוותרו על הבחירה של  מנעולן מקצועי והגון. בררו האם המנעולן מחזיק תעודת יושר מטעם משטרת ישראל ושאלו כמה שאלות שיעזרו לכם להבין האם המנעולן שבחרתם מקצועי ומכיר היטב את מערכת החשמל של הרכב.

טיפ שלנו: שמרו את מספר הטלפון של ולדימיר המנעולן ברשימת אנשי הקשר שלכם. מעכשיו, בכל פעם שתידרשו למנעולן מקצועי, לא תצטרכו לבזבז זמן יקר כדי למצוא מנעולן הגון ומקצועי.

ולדימיר המנעולן:  052-28828887

 

 

 

ולדימיר היה המנעולן השלישי שהתקשרתי אליו. יש לי רכב פולקסווגן, ושני אחרים לא הצליחו לעשות כלום בכמה שעות. ולדימיר הגיע ופתח את הרכב תוך 20 דקות!

אלכסיי, רמת גן

ולדימיר הנו מנעולן בעל ידי זהב, אשר הצליח לפרוץ מנעולים מסובכים בעסק שלי

מרק, פ"ת

    השם שלך (חובה)

    טלפון שלך: (חובה)

    לעקוב אחרינו: